Sunday 4 December 2011

tentang dia

assalamualaikum smue (:

hah ? menarik kan tajuk tuh.... yela, tajuk da menarik mesti isi pon menarik.. hahaha... okey, dah ! meh nk cte. lau korang xsuke, aku tak kesah.. nie blog aku ske aty aku la nk tulis ape pon kan . so, sape la yang aku maksud kan tuh? teka la weh. sape agy kan lau bukan si dia ! hehe... yups, budak nie la yang buat aku tak kenyang2 lau makan. haha. xde la. aku kenal ngan dye kat muka buku. cinta muka buku la nie. nope.. aku tak bercinta pn. mule2 kenal kat lam stu group nie, CBC a.k.a club bachok crew. time tuh aku, acai, n anis tenga buad promot sal kelate nie. ceh ! ske aty aku la nk promot da negeri aku kan. lau xpuas aty, lantak koe le.. tenga promot nie, tbe2 dtg la sorang mamat nie, ngan blur dye, memang lawok tahap gabeng la... rupe2 nye dye sesat lam group tuh. group nie smue ahli nye dari kelantan, si budak sesat nie orang Johor.. Ya Allah.. punyer la jauh mamat nie sesat... aku pon heran jugak sape la yang add dye masuk lam group nie.. pastu kte owang chat2 n dye pn add la aku, acai n anis... mule2 dye ske kat si pompuan nie... memang lawa la kan.  nak banding kan aku nie, ibarat langit ngan bumi.. pastu, kte owang kenal2 n tukar nmbe fone.. aku nie pulak tersuke kat budak sesat nie. aku benci sgt aku ade perasaan nie kat dye, sbb dye kan da suke kat pompuan nie.. so, mule2 tuh aku tak gtau dye, tapi di sebab kan aku nie ade kesabaran aku yg amat2 sikit, tergtau la dye.. hehe.. dye mesti la xase pape kan. yela, dye bukan ske kat aku.. aku xkesah sbb aku nk kawan ngan dye smpai aku mati.. n memang tuh yg jadi skang nie...

No comments:

Post a Comment