Monday 5 December 2011

guru tusyen yang FUSSY !

assalamualaikum..

uit uit.. eum, borink gler la. xthu nak post ape.. eum, hah. meh nak cte sal guru tusyen aku yg terlampau Fussy. cerewet nk mampos... da la laki. ya Allah. aku xthu la cam ane nnti dye kawen. mmg cerewet gler mangkuk ayun nie.. haha. sory cikgu. sy nak mengata awk ckit. hehe. pdan muke ko. okeyh. dah, jgn ckp bnyak aku nak cte. ko duk diam2. al kisah nye cam nie. hehe.. suspen nye. okey2.. fokus. aku mintak kat ma aku. konon nye nak tusyen kat KB. tusyen add math. yela. nak la jugak wat prepare ape2 sebelum msok alam fom4 nie. aku ckp kat ma aku : ma, angoh nop tusyen add math. saem2 angoh smue tusyen start ary jumaat nie. angoh nop etep. bwu angoh xblur ckit add math. nie. holah kea. add math killer subject !. haha.. konon2 nye la tuh nak yakin kan ma aku nie. ma aku ckp : no hal daughter !.. cewah.. xkan la ma aku ckp cam tuh. slumber gler lau ma aku ckp cam tuh.. haha ma aku cam nie : nnti ma cari la.... tu jer. alaa.. okey la tuh kan. sekureng2 nye positif .. aku senyap jer n then senyum. (: pastu aku pkir2 cam ane la nak belaja add math nie sebelum cikgu aku tuh ade.. aku dpt idea cbe text mmbe baek aku si Ezat. aku text dye : weh, leh ajar kan aku add math tak ?.. dye reply : boleh, tpi cam ane ?.. a.ah jugak kan. dye jauh gler ngan aku. xkan nak belaja melalui web cam kut.. hehe. gler la. aku reply : a.ah jugak kan.xpe la aku gne care laen la. (xpasti btol ke tak).... pastu ma aku gtau aku. da jmpe guru tusyen aku. yess ! aku hapy gler. pastu ma tunjuk kan gmba budak laki. puteh la jugak. aku plek la. asl ngan ma aku nie. kasi gmba budak laki pulak tuh. cam nak plih calon suami la pulak.. haha... ish ! xnak aku. aku ckp kat ma aku : ma, i'm only 15 okey. xkea nop nikoh doh. result xdpt agy nie. ma aku plek : eh. dop la... nie la guru tusyen angoh nyo... laa.. amboi. siap kasi gmba agy.. aku amek n then letak kat peti ais... dye nie jdi guru tusyen aku ?? huh ! gler. aku xnak... !! dye da penah baling mercun kat aku. aku da cop mamat tuh laki paling jahat aku penah kenal.. dye form4 name fahmi. tu jer yg aku thu. anak kepada kwn ma aku nie. penah kwn ngan dye pn mase aku kecik jer. xthu pape mse tuh..... budak mara. terer add math. patut la ma aku amek dye nie.. sepatut nye yesterday aku start tusyen ngan dye, tapi cancel sbb aku pegi umah mak sedara aku. aku hepy gler !! ase cam nk lompat2 jer.. haha.. aku arap aku leh tahan ngan mamat cam dye nie. yela. ane tau silap2 dye tembak aku. xsempat nak belaja add math.. ceh ! lau aku xpham dye kne saba la kan. lau tak aku repot kat ma aku pastu kne letak jawatan... haha. yeah ! tu la yg aku arap kan. tpi aku xleh wat cam tuh.. xbaek... hehe. nseb baek aku ade iman agy. ape ?! ingt aku jahat ke... ckit jer la.. haha. okeyh la. tgan aku da letih. chow luh. salam..

No comments:

Post a Comment