Sunday 4 December 2011

kl bro (:

assalamualaikum...

wokeyh ! borink la. xthu nak tulis ape.. eum (pkir). hah !! okeyh. aku nk kongsi ngan korang "sal KL BRO".. huhu. lau sebut jer ayat nie. mmg lawok gler2 lah. yeah. ayat tuh geng y.w.l gune la kan.. cuti skola ary tuh skola aku ade wat rombongan skola pegi kl n melaka. best ! gie sane ngan train.. ya Allah. aku da xnak naek tren pasnie.. mule2 naek bagai naek flight. kat tren nie mmg ramai gler yg naek lompat (naek tnpe tiket), termasuk ngan si siam. punyer syok aku tenga tdo tbe2 si siam nie dtg mintak charger fone. aku xpham ntah pape si siam nie ckp.. nseb baek ade budak laki stu skolah ngan aku tlong jdi guru translate x bergaji.. haha. pape pn thanx kawan. (:   pastu, aku ckp xde, aku xgne charger kecik. dye xcaye. ya Allah ! naek darah aku kat pale.. da over dos. haha ! giler.. pastu, aku kejut kan partner aku nie, si acai.. oit ! bgun la.. dye ngan xthu pape2 tgok kat si siam nie.. haha ! lawok gler muke si siam kne sound ngan acai nie.. sape xmarah kan tbe2 kaco org nk tdo pastu mtak pape.. dye pn bla. haha.. tau takut. amek ko siam ! padan muke... dengan mabuk nye plus bau rokok.. buat aku ase cam nk muntah ngan bau dye. pastu smpai melaka.. n cam biasa la kan pegi tmpat bersejarah.. ala korang pegi lawatan cam ane ? sma la kan ? pape pn mmg best sgt. <3

No comments:

Post a Comment