Wednesday 7 December 2011

aku bnci org cam ko nie

assalamualaikum...

heyp ! cam bajet la minah tuh ! haish ! aku straight to the point jer ek.. mmg aku pling bnci lau tgok bnde2 cam nie kat fb. aku jdi gler nak mengata.. tgan pn da mule nak tulis yg bukan2 la. .. mmg aku anti la pe'el cam nie.. okeyh. firstly, kat wall hang, ko tulis list lak cam ane pe'el sepatut nye yg ade lau nak add... ergh ! mmg bajet ar aku leh ckp kat ko. ! poyo tau tak.. next, ko ckp lau nak add.. jgn pkai gmba kartun, artis... weh ! ske aty diorg la nak pkai pic ape skali pon... da diorg muke cam kuali pecah xkan nak letak kut... malu la weh ! cbe la pkir ckit. otak ade... nnek ko buat fb pkai pic bf dye.. ek eleh.. banyak songeh la konon... tlng la ! nie satu agy... yg pling aku xsuke..ckit mutual fwen... so what minah??? ade problem ke lau dye tuh ade ckit mutual fwen ?? dye add ko pon sbb nak tmbah kan mutual fwen dye la mangkuk ! dan aku mmg paling menyampah lau ckp dye bukan budak HOT ! weh ! ko saje kan tulis cam tuh, nak kate ko tuh HOT la konon ! pigiii daaa tambi ! neraka agy HOT la weh !! xpayah nak koya lbeh... nie stu agy yg buat aku meluat... ske aty mak tiri dye la nak anta chat kat ko :hai.. nak kenal boleh ?.. lau nak tnggu ko anta chat smpai dye mati idup balek xakan la... so, jgn nak bajet sgt la kat fb tuh.. bukan ko pon yg buat kan.. da ade butang add as fwen... mesti la diorg tekan.. pengasas dye gne beribu tau nak buat butang add as fwen tuh.. so, lau ade owang nak add ko tuh... xpyah la nak perasan ko maket sgt la... muke ko pon cam jamban jugak... mule2 ko buat fb nie pon, xde satu pon yg kenal ko...and lastly, SINGLE or TAKEN ?? weh ! ko xpyah nak menyampah sgt la lau ade owang tnye ko soalan cam tuh ! dye tnye ko sbb muke ko cam bini org da beranak 16 tau tak !! xpayah nak bajet sgt la aku gtau ko... cam sengal.. facebook nie laman sosial... lau ade owang HOT add ko pon biaq pi la dye..xpayah nak tnye la nape add ko and xpyah nak heran..ko tate la HOT sgt... okeyh dah ! aku arap sape2 yg bce post nie, kowang bukan cam nie...

No comments:

Post a Comment