Thursday 8 December 2011

first day wif Mr.F

assalamualaikum....

hello Malaysia ! yeah ! aku mmg happy gilak2 ary nie sbb dpt jugak lepas kan rindu kat "dye".. ehem ehem.. cewah ! org Johor la kan. sape agy... haha.. dah dah. ary nie aku nak entry something sal cikgu tusyen aku. hehe.. first day and first date ngan mamat cerewet nie. hahaha... !! rilek rilek. bukan ape.. ary petame ngan dye aku da mule uat hal... mara la dye.. ceh ! ko nak mara nak mengamuk sekali pon aku tarak kesah la bro ! lau ko kne buang pon, pdan muke ko.. haha. ntah la. aku pon xthu nape la aku xberape nak suke ngan pe'el dye tuh... mybe sbb aku da cop dye laki yg paling jahat kat malaysia kut.. hehe ! okeyh ! aku straight to the point jer la eh... sonang ckit. xpelu kowang bce2 panjang2... lau xnak bce pegi maen jauh2 lau da letih dduk bce balek.. haha. dah dah... aku da xingt dunie nie.. ary first ngan Mr.F nie, kul 5 dye dtg umah aku... ma aku suh aku buat kan air teh panas... aku malas la... btol... ase malas nak panas kan air, nak amek gula... aku mmg pemalas.. haha. bia la aku.. ko nak kate ape2 pon,, ske aty ko la.. so, nak senang kan keje aku... aku hidang kan air sejuk jer... haha... padan muke ko. tuh la.. lau nak dtg umah aku nie.. nak ase air manis2 mmg smpai ko mati xkan aku hidang kan.. melain kan ma aku.. dye laen la.. dye rajin... haha... aku letak air sejuk ats meja.. ko nak minum, minum la... lau xnak lantak ko la.. laen kali ko bwak bekal sndiri.... haha.. okeyh dah... aku pon amek buku aku.. aku ckp kat dye... "SIES KO NAK AJAR KAN AKU ADD MATH NIE ?? " yela.. ane tau kan dye terpakse ke.. dye ckp "BTOL LA..."... okeyh... aku pon bukak buku.. dye tnye agy aku '' APE YG KO DA TAU SAL ADD MATH NIE ?''... aku ckp... add math nie killer subject... tuh jer la yg aku tau... haha...mudah kan ?? xpyah nak pkir panjang2.... dye uat muke bengang... pastu dye pon mule kan keje dye.. ajar aku.... hehe.. lps 15 minit aku segar agy, tapi lepas 30 minit... mate aku da mule nak turun.. ya Allah ! mmg ngantok tahap gabeng la aku gtau ko... ase cam anak jin jer ngah landing kat kelopak mate aku nie.... aku ckp kat dye "FAHMI, AKU NAK PEGI BASUH MUKE JAP''.... dye angguk... aku pegi... haha... smpai bilik air... aku tdo lam tuh... haha.. ngantok gler2 la... ya Allah... ko kuat kan lah mate aku nie... aku nak belaja... aku xnak lemah lam subject nie..... btol ! ckup la aku lemah math dulu... aku xnak ulang blek ape yg aku lemah tuh... aku pon bangun basuh muke... ase cam nak cabut jer mate aku nie pastu rendam lam air panas.. bwu tak ngantok... aku pon dduk depan dye... dye tnye aku "KO NGANTOK KE ??''.... tnye agy... da nmpak dye cam nie.. ko maseh tnye aku... aku jwb "XDE LA.. AKU NAK HILANG KAN BORINK NIE''... hehehe.. aku ngantok la bongok... ko xnmpak ke ... haish... cikgu aku selok beg dye.. pastu beri aku gule2... prihatin jugak cikgu aku nie.. haha.. aku mkn.. nak hilang kan ngantok nie jer... pastu cikgu aku smbung blek ajar kan aku.... aku pulak terlelap kat belakang... hahaha... best la dpt tdo... ase cam terus tdo, xnak bangun2.. haha. da la ujan mase tuh.... mmg mase yg sesuai la.. cikgu aku da naek bengang ngan aku... dye amek bantal sofa.. pastu bantai aku.. ! aku terkejut terus segar... haha.. alhamdulillah hilang ngantok aku nie... thanx cikgu.. aku tgok muke dye.. merah ! hehe... dye tahan marah la tuh.. maaf ckgu... insyaAllah.. laen kali sy buat agy... haha.. buat agy ?? gler ko... xnak da.. tapi lau da mmg ngantok mybe aku tdo kut... haha... dye mmg garang.. tpi nak buat cam ane kan.... da sikap dye cam tuh.. aku paham ape yg dye ajar kan.. aku arap la, ape yg dye ajar kan nie... aku ingt sampai aku mati.. bia pon dye hanye ajar yg asas sje.. okey la tuh.. dari xthu ape2 lbeh baek tuh ckit... kan ?? haha.. cam tuh al kisah cikgu aku... syukran jazilan mr.f ... laen kali jgn garang2 agy tau.. nnti sy suh ma sy pecat ckgu, bwu padan muke ko... haha... okeyh la.. tgan aku pon da letih... aku chow dlu.. haha.. salam...

No comments:

Post a Comment