Monday 5 December 2011

sahabat ku mualaf

assalamualaikum smue..

alhamdulillah.. hehe ! best sgt dpt chat ngan Adlu. dye mmg baek.. sgt2 baek. snggup layan kerenah aku smpai kul 1.30.. nme sebena dye Muhammad Nur Adlu... dye suke kan keadilan.. hehe. dye mmg bagus terhadap agama Islam nie..n dye telah bgi bnyak kat aku kate2 semangat. spye saba.. insyaALLAH aku saba. aku arap aku xakan berpisah ngan Adlu.  dye ckp lau jmpe nnti nak belanja makan.. n selera kmi same (:  dye suke makan satay. same ngan aku.. hehe. n dye telah buad aku nanges semalam.. ayat dye mmg power smpai tersentuh jiwe aku nie... cewah ! hehe.. xrugi dpt kwn ngan dye. aku ase dye layak jdi imam muda... haha.. bnyak ilmu dye n aku arap dye tabah menghadapi ujian2 dari NYA. amin.. nie contoh2 kate yg dye berikan kat aku semalam : Amirah,(ketua perempuan) kamu ketuai para perempuan jadi keberkatan di dunia dan akhirat....amin.. hehe.. indah nye kata2 dye. n ade satu agy : cinta Ilahi sememangnye sangat hakiki, sudah pun wujud di sanubari, cumanya belum dikuasai, mahabbah ALLAH cinta sejati.. ye. sememang nye cinta ALLAH cinta sejati. (:

No comments:

Post a Comment