Thursday 29 March 2012

ZACKZUKHAIRI

assalamualaikum....

best meme best giler la blog si zack nie... aku ase dye nie meme sempoi, selumber abes... da la follower ramai tahap gabeng.. ye la.. aku thu aku sekadar ckup2 makan je follower aku.. 10 org je ! nk buat ape ngan 10 org tu... goreng asam pedas?? ntah la... aku da xthu cam ane nk promot blog aku nie.. nnti org ckp ape lak.. org bace blog aku ckp aku bajet la.. oke la.. bajet tu mybe ade kut lam diri aku nie.. tpi lam blog si zack nie.. ade stu ayat tu aku meme LIKE abes la..

 "Each of us is a star that shines with the rest. Sometimes we twinkle alone but whenever you feel like you're about to lose your own sparkle, don't worry, i'm here to add a glow"

'' Kawan yang baik adalah kawan yang datang pada kau bila kau susah. Dan kata pada kau 'jangan risau. semuanya akan ok. aku kan ader "

uhhhhhhhhhh.... syahdu la ayat dye.. skang nie smue fans dye tenga tnggu dye update yg newpost punyer lbeh fresh... tpi smpai skang dye sepi cm tu jer.. aku pon ase sunyi gak la ase... walau pon aku bru je kenai dye.. yg paling aku xsngke.... blog si zack smpai kuar majalah remaja... hebat gilak luuu derrrrr !!!! tabik spring sama luuu... ble aku stalk fb dye bwu aku thu dye stdy kat NAGOYA, JEPUN... anak jati minangkabau.. and penah stdy kat SASER... budak bijak... tpi low profile... 


nie bukti nye.. BLOG KONSPIRASI EKSPRESI LUAHAN ZACK ZUKHAIRI 
-pelajar jurusan kejuruteraan mekanikal di institut teknologi Nagoya, Jepun ini menjadikan blog sebagai salah satu cara untuk mengekspresi diri selain berkongsi pengalaman duduk di rantaun.. - (nie ayat copy paste lam majalah tu je)


oke la.. aku thu mesti sape2 yg akan bce aku entry nie tapi xthu la ye ke tak.. lau korang nk follow dye punyer blog kat bawah nie aku entry link blog dye.. hope korang enjoy it !! aku berani potong jari meme blog dye xborink kan mood kite... 

No comments:

Post a Comment