Friday 16 March 2012

tersisih ;(

hai smue.. :(

seriesly, aku sdeh gler hari nie.. entah la. dye balek kg,, aku lak ase sunyi.. aku thu dye bz.. reply text lmbat.. lau lmbt 15 minit aku xkesah.. tpi lmbt smpai setengah jam.. xpe la. aku mf kan ko sal tuh.. mybe ko xseda bnde ni leh buat aku ase tersinggung.. aku nk update blog ase xde mood.. asyk pkir sal ko je.. asyk pkir ble ko nk text aku, ble ko nk reply text aku, ble ko nk tnye sal aku dan ble ko nk ingt sal aku.. tolong la jgn buat aku fed up ngan ko lagi skli.. aku arap sgt cuti nie cepat abes. aku da xnk duk kat umah tgok fone ary2 takut ade text ko.. tapi xde.. entah la.. mybe btol ckp ko, aku terlalu obses ngan ko.. oke.. mulai skang aku nk cube kurang kan ase suke nie kat ko.. oke la.. makin ckp sal nie makin ilang mood aku.. blah dulu~!

No comments:

Post a Comment