Friday 17 February 2012

alam fom4

assalamualaikum peeps..

bile aku pkir2 balek ape yg ezat ckp mmg betol la... alam fom4 nie lbeh penat dan lbeh susah dari fom3... nak dpt 11 a+ bukan senang.. da la tiap2 subjek tu bnyak bab pastu susah pulak... tapi nak buat cam ane kan belaja nie stu ibadat... so, lau kite sanggup korban diri kite pegi jauh2 semate2 nak tuntut ilmu bnyak pahala yg kite dpt.. skang nie kat lam kelas aku kerap tdo.. tapi alhamdulillah aku pham ape yg ckgu aja walaupon aku suke tdow... huhu.. kat bwah nie aktiviti aku serta kan jadual aku alam fom4 nie...

6.00 : bngun, pegi solat subuh berjemaah..
7.00 : gerak ke skola...
7.40 : belaja, belaja dan belaja
10.50 : rehat..
11.20 : belaja balek..
2.50 : abes skola.. pegi makan pastu solat zohor
3.15 : prep petang kat kelas.. mengaji 
5.00 : balek asrama, mandi,solat asar berjemaah(ary selasa dan rabu ade latihan umah sukan dan unit beruniform
6.00 : makan malam...
6.30 : ready nak pegi masjid
7.30 : solat maghrib berjemaah
8.30 : solat isyak berjemaah
9.00 : study prep
11.00 : abes study, masuk bilik
12.00 : bace quran, siap kan barang2 nak pegi skola utk esok and then tdow..

memang cam nie la kehidupan kat asrama.. letih gler.. sampai aku belaja lam kelas TERTDOW... xcaye.. ??


hahaha.... nie pic yg mmbe aku snap mse aku tenga tdow.. kat belakang ustad tenga sebok aja budak laen ngaji aku syok tdow.. hahaha.. sory ustad,, mase nie aku penat gler la.. tgok bnyak gler buku2 kat depan tuh... homework nie memang tak kan penah abes...

tapi aku nie rajin la jugak.. hahaha.. bukan tau tdow je la.. lau tak rajin cam ane nak dpt 11 a+ kan... aku bukan nak riak or ape la.. tapi aku ase aku nie bukan lam kategori pemalas kutt.. ntah la.. xthu la nk explain cam ane.. hoho..

see... !! aku rajin kan?? hahaha.. nie tenga copy mmbe punyer.. hahaha.. biase la tu,, kehidupan sbgai pelaja mmg tak akn terlepas dri copy paste dri mmbe punyer.. tgok,,, kat ats meja tu siap ade kamus bahasa arab agy.. 

tapi kite nie jgn la asyik stdy je kan.. kene la ade wktu rehat jgak.. rilex2.. nnti leh jdi sewel lau asyk stdy je.. tau la nak pndai.. ade had nye jugak.. 

nie mmbe aku.. geng aku.. ade agy yg laen tapi aku upload yg nie je... org laen tenga prep tapi kite org tenga sebok snap gmba... ape daaaa...

aku ase tu je kut utk entry kali nie.. pape2 stdy rilek tapi result bia gempakkkk... !!

No comments:

Post a Comment