Friday 17 February 2012

best fren or ??

assalamualaikum peepss... ;D

penah ade best fren tak yg berlaen jantina ngan korang ? tak kan xpenah... aku ngaku aku ade dan skang pon maseh ade yg cam tu.. oke.. ape yg aku nak entry nie mmg fakta la.. kekadang bnde nie kerap ade la bgi aku.. xthu la lau korang xperasan ke.. seandai nye perempuan dan lelaki jdi best fren akn wjud stu perasaan yg di nama kan SUKA or CINTA... terjatuh cinta.. ala.. biase la tu kan.. jtuh cinta ngan best fren sndri.. ramai yg akan bgi pendapat cam tu.. tapi mmg sukar lau benar2 jadi kat kite sndri.. yela.. bukan sng tau nk pendam perasaan tu lame2... aku faham sbb aku pon mengalami nye.. so. kat sini aku nak nasihat kan kat korang lau korang ade suke kat best fren korang sndri.. pendam jer.. xpyah gtau dye.. itu yg lbeh baek.. tapi aku sndri yg tak ekut .. hahaha... aku bukan jnis org yg sbar... tapi aku cube nak kawal kuttt... entah la.. mls nk pkir.. okey la.. bla dulu.. salam..^^

No comments:

Post a Comment